1397-01-22 08:08
844
0
52468
رئیس شورای نگهبان استان گلستان:

موتور محرکه ایمان به بصیرت و هوشیاری افراد نیاز دارد/ راه مبارزه با غفلت و سقوط تدریجی افراد مراقبه است

 اردوی فرهنگی ورزشی بسیجیان پایگاه نصر اداره کل کمیته امداد گلستان با حضور و سخنرانی رئیس شورای نگهبان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، حمیدرضا بهمنی نژاد، رئیس شورای نگهبان استان گلستان در اردوی فرهنگی ورزشی بسیج پایگاه نصر اداره کل کمیته امداد استان گلستان گفت: نیروهای انقلابی و بسیجی علاوه برداشتن شاخص‌های ایمان، اخلاص و تعهد به مؤلفه‌ی آگاهی و بصیرت نیازمندند زیرا موتور محرکه ایمان به بصیرت و هوشیاری افراد نیاز دارد.

رئیس شورای نگهبان استان گلستان با تأکید بر ضرورت دشمن‌شناسی افراد جامعه اظهار داشت: دشمنان انقلاب و در رأس آن آمریکای جهانخواربه تقابل با انقلاب اسلامی ومولفه های اقتدار جمهوری اسلامی هجوم آورده‌اند.

وی افزود: دشمنان اقتدار ملی به عناصر و مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی اعم از مکتب و ایدئولوژی، وحدت، عنصر رهبری، ارزش‌های فرهنگی، توان نظامی و اقتصادی کشور، ثبات و امنیت سیاسی و اجتماعی کشور، استقلال و توان علمی و مردمی این نظام هجمه آورده‌اند.

بهمنی نژاد با بیان راهکارهای مبارزه با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد: اقتدار در همه بخش های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور، تبعیت نکردن از دشمن در عرصه‌های مختلف و تکیه و ترویج تفکر بسیجی و صبر و ایستادگی مبتنی بر ایمان و تقوای الهی از راهکارهای مبارزه با دشمنان است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: راه مبارزه با غفلت و سقوط تدریجی افراد مراقبه است.

بهمن نژاد متذکر شد: ما باید همزمان در کنار توجه به تغذیه جسم به تغذیه روح اهمیت دهیم و با یاد مرگ و تلاوت قرآن قلب‌های زنگار زده خود رو جلا دهیم.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.